Veelgestelde vragen
Klik op de vraag die u heeft om het antwoord te zien. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Waarom zit er soms een ijszakje bij de bestelling?
Bij warm weer voegen we af en toe een ijszakje toe om uw maaltijden goed gekoeld te houden. U kunt het zakje hergebruiken. Liever weggooien? Gooi het dan in zijn geheel bij het restafval.
Heeft Maaltijdservice.nl vaste leverdagen?
Bij Maaltijdservice.nl kiest u zelf uw leverdag en -tijd. Bij het afrekenen selecteert u op welke datum en welk dagdeel (ochtend, middag of avond) uw bestelling geleverd moet worden. We bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag. Op feestdagen of de dag na een feestdag is er geen bezorging.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen worden bezorgd op door u gekozen datum in het door u gekozen tijdsvak (ochtend, middag of avond). U ontvangt de dag van tevoren een e-mail met preciezere informatie over de tijd van levering. Op de dag van de bezorging kunt u met de Track & Trace-code de chauffeur live volgen. Een half uur voor levering ontvangt u ook nog een SMS of spraakbericht.
Worden er bezorgkosten in rekening gebracht?
Uw bestelling wordt gratis aan huis bezorgd wanneer u voor meer dan € 55 bestelt. Bij bestellingen onder de € 55 wordt er € 5,95 aan bezorgkosten berekend. Ons minimale bestelbedrag is € 40.
Bezorgt Maaltijdservice.nl ook maaltijden bij mij in de buurt?
Ja, wij bezorgen onze maaltijden door heel Nederland op elk gewenst afleveradres m.u.v. de Waddeneilanden.
Door wie worden de maaltijden bezorgd?
Onze maaltijden worden bezorgd door onze vaste bezorgpartner Menken.
Hoe worden de maaltijden bezorgd?
Uw bestelling wordt met een gekoelde wagen bezorgd. Zo blijven uw maaltijden steeds op de juiste (koele) temperatuur.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer de maaltijd wordt bezorgd?
Dan belt de chauffeur u en probeert hij het pakket bij maximaal twee buren af te leveren. Tip: voeg uw telefoonnummer toe in uw account. Dan kan de chauffeur u gemakkelijk bereiken.
Kan ik de maaltijd ook op een ander adres laten bezorgen dan mijn huisadres?
Ja, u kunt bij iedere bestelling zelf het afleveradres bepalen. Op deze manier kunt u eenvoudig een bestelling voor iemand anders plaatsen.
Kan ik de bestelling retourneren?
In verband met de beperkt houdbaarheid van de maaltijden en de voedselveiligheid kunt u bestellen niet retourneren (geen beroep doen op het herroepingsrecht).
Kan ik zelf mijn bezorgdag en -tijd kiezen?
U kiest zelf de dag en tijd voor de bezorging van uw maaltijden. We leveren van dinsdag t/m zaterdag in de ochtend, middag en avond (zaterdag alleen geen avondlevering).